Cumartesi

12 Nisan Cumartesi

Off.. Dün gece o kadar geç yattım ki artık sabahtı. Oyun oynadım işte. O saatte bile, o saat dediğim 5.30, insanlar vardı. Bi tane kız var, hatun 39. levelda yahu. Neyse yardım ediyo bana falan da, aksilik bilgisayarım takılıyo sürekli. Böyle donuyo, hiçbi şey yapamıyorum.
Neyse geç yattım işte, 6 mıydı neydi.. Sabah da kurdum saati 12'ye, ki banyo yapıp 16'daki filmime yetişebileyim. O kadar uykum var, o kadar uykum var ki ama bu kadar olur! Neyse banyodan vazgeçtim, 13'e kurdum saati. Hemen çaldı alarm, nasıl geçti anlamadım bile. Anlayamam tabi çünkü uyuyorum. Ama uyurken de ne kadar zaman geçtiği anlaşılabilir gayet! Çok fazla kullandım ama yine neyse diyorum, uflaya poflaya kalktım, yüzümü yıkadım, böyle bi pis de hissediyorum kendimi iki gündür yıkanmamışım. Karnım da ağrıyo böyle aylık triplerdeyim. Ah diyorum, yatsam ama filmi de kaçıramam. Bi baktım hiiiç temiz giysim yok. Ama hiç mi olmaz? Yok işte. Pantolonu idare ederiz, de tişort? Koklaya koklaya en temizini seçtim içlerinden. O sırada da söyleniyorum:


"Bi de Mehtap birsürü tişortun var diyo! Nerde var hiç yok işte! Ama kız haklı, birsürü tişortum olmasa bu küçük dağ nasıl oluşurdu?!?! Hehehe küçük dağları ben yaratmışım demek ki!!! Annem? Ona ne demeli?! İnsan sorar kirlin var mı diye! Odama girmeyi biliyo sormadan! Girmişken şunları da bi alıver di mi be kadın!"

Seçtim işte birini, giydim, göz kalemimi sürdüm, çantamı taktım sırtıma, rafıma uzandım bileti alayım diye, ki ne göreyim?!?!?!?!?


BE KİND REWİND / TEKRAR BAŞA SARIN - 13 Nisan Pazar 16:00

0 yorum: