Cumartesi

Oha lan BA

Bana gösterdiği müsamahanın haddi hesabı yok! Hiç bir vize ödevimi zamanında teslim etmedim. Yine de tamam dedi, şu vakit getir, notunu kırmadan okuyacağım. O söylediği vakitten bir hafta sonra teslim ettim, ki o da bi tanesi eksikti. Finalde bonus soru sordu, onu da yapmadım. Tamam vizem de, finalim de yüksekti ama... Devamsızlığı önemsediğini bile bile birrrsürü devamsızlık yaptım. Kızdı mızdı ama yine de BA vermiş ya! Ben kesin çok düşük gelicek derken.. Yani şimdi ben onu değil de gidip İzzeddin'i mi seveyim?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

la kultur baskenti2010 projelerimi veriyor hala o izo
Adam kendini kesicek bu yolda

Postacı dedi ki...

Kesse de kurtulsak derim ben o halde =)