Çarşamba

Dekoder lazım bebeyim bize

Merhaba, ben Ceren. Mutlu'su da var. Segah da var sanki ama çok çirkin o. Benim dayım ispanyolmuş zaten. Adı Diego. Ona "hey sen!" diye hitap etmeyi çok severim. "San Diegodayım." Geçen gün pantolon aldım, kırmızı. Çok mutlu oldum ben. Dedim ki ona "ihtiyacım olan her şey senmişsin ama nolur bollaşma." Sahi söylemiş miydim Uğur Dündar bugün bol pantolon giymiş. Hani şu Nestle'nin reklamı var. "En sonunda yiycem seni. Çıldırtıyorsun beni." diyor. İşte bence çok seksi. Bi de bi orospuçocuğu mailimi aldı vermiyor. Güzel fikirlerim var hakkında. Ha yani oldu ki mail gönderdiysem -olur ya bana geliyor ara sıra iki saniyeliğine çok seviniyorum kendimden gelen maile- iki defa bakın ben miyim değil miyim diye. Yahoo'dur kendileri. Antenleri düzeltiyoruz. Başlamak ya da başlamamak.. Keşke bütün mesele bu olsa. Bir merak bir merak kiminde. Ajda Pekkan söylüyorum "sana ne kime ne" Sıkıldım ben Fikri'yi öldürmeye gidiyorum. Zaten space tuşum takılıyo imalı imalı. O zaman dekoderimle Hamiyet'e giderim.

1 yorum:

Fulya Bozoğlu dedi ki...

o reklam bence de çok seksi
daha doğrusu şarkısı(((:

seviyorum evet