Pazar

Yağğğğğ


Oha dünyanın en rahat yastığı! Bundan istiyorum ben nerde vardır ki?

11 yorum:

perişte dedi ki...

ben bunların kalplilerini görmüştüm.
kalp şeklinde sarılıo sana falan.
ıyh o çok romantikti ama bu şahaneymiş.
cürüncüm bulursan haber ver ((:

Postacı dedi ki...

Aramaktayım.
Bulursam göndericem söz =)

kezban paris'te dedi ki...

e bu demek oluyor ki, bir zamanlar düşündüğüm projeyi hayata geçirsem aslında tutabilir.
yani neden para karşılığı evlere sarılma hizmeti götürmeyeyim ki?
hayır, sevişme yok!
sarılacak insan kiralicam isteyene. kiralayacağımdır.

Conrad Bundy dedi ki...

e bu işi ben yapacaktım ya hani. isteyene sarılıp uyunur. hayır, sevişme yok.

mehtap dedi ki...

ben sana dikerim bundan yahu :D

Postacı dedi ki...

Oha ciddi misin? Nasıl yapıcaksın ki? Yeteneğe bak =) Diksene kuşumi

mehtap dedi ki...

tamam valla dikerim, basit :D

yej dedi ki...

http://www.likecool.com/Hug_Me_Pillow--Accessories--Home.html :)

Postacı dedi ki...

Oha harikasın! =)

yej dedi ki...

dikmek daha ekonomik olabilir gerçi ama yine de site güzel diye bilerek koydum. çok enteresan şeyler var.

Postacı dedi ki...

Ben de sevdim. Teşekkürler ederiz efenim. Eli dikiş tutamayanlar için artık =)