Çarşamba

Gerçek ruh hastaları görüntülendi!

Ahahahah hay allah size de günaydın

9 yorum:

Aylin Balboa dedi ki...

İsmini vermek istemediğim Didem diye bir arkadaşım var, onun da bu şekil fotoğrafları olduğunu gördüğüm günden beri kendisiyle bütün ilişkilerimi kestim. Bundan sonra arkadaşlarımı, Tac Mahal'i avucunun içinde tutan insanlar arasından seçeceğim.

POSTACI dedi ki...

ama bu sana hala ilknur abla demek istememe engel olamıyor. of napsak.
Bi de bence ismini hiçbir zaman öğrenemeyeceğim Didem bir şansı daha hak ediyor. Hadi, yapmalısın bunu. İlknur ablam yapardı.

Aylin Balboa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Aylin Balboa dedi ki...

Şimdi sen böyle konuştukça benim de sana Esin diyesim geliyor ama demiyorum. Ya da diyeyim lan, gül gibi geçinip gidelim işte.

Ancak sakın benden ismi Didem'le başlayan arkadaşımı affetmemi bekleme. Hayır yani Pisa Kulesi'yle fotoğraf çektirme hödüklüğü furyasına kaptırdın kendini diyelim, niye düzeltmeye çalışıyorsun?

Kendisinden, hiç olmazsa diğer tarafa geçip daha çok itmeye çalışan bir poz beklerdim. Haşarı haşarı böyle, gudik gudik. Düşene bir tekme de benden hesabı. Bunu beklerdim evet.

cesetizleri dedi ki...

ne güldüm..
bütün dünya şapşalız biz şapşal..:)
orijinallikten eser yok :)

cevriyanım dedi ki...

ben bi de eyfel'i 2 parmağının arasında tutanlara hastayım!

POSTACI dedi ki...

- Esin... Tamam, güzel. Benim adım bundan sonra mutlu ceren esin cangöz olsun. acaba mutlu esin ceren cangöz mü olsa? Of karar veremiyorum hangi aralığın uygun olduğuna. Neyse sen sadece esin dersin olur. Bi de bak, arkadaki siyah ceketliyle arkadaş olabilirsin. iyi birine benziyor.



- Hadi itiraf et, sen de olsan aynı şeyi yapardın =)


-Neymiş ooo? bakiyim.

eFeNDi-Ci dedi ki...

ne var ki bunda siz gitseniz sanki böyle geyiğine çekilmiceksiniz :p muhalifliğim gelmiş olabilir, btw.

ben bunun boğaziçi köprüsünü kaldıran versiyonunu görmüştüm bizzat çekim anınında. o çekim anı çok fena oluyor. gözlere katliam oluyor. bu süpermiş ama, misal en sağdaki adam çok fena gaza gelmiş. haketmiş o fotoyu yağni.

eFeNDi-Ci dedi ki...

:D fotoya ikinci kez baktım da, mesela burda bi de şey var. "tarafını seç öyle gel" durumu.
yıkıcılar & destekleyiciler. pf :)