Pazar

Sakin! Sakin!

Pardon, şuna bi tıklar mısınız?

6 yorum:

Adsız dedi ki...

allah belasını versin bunun,bi an düşündüm ya ismail yk olsa napardım die kuşum=)

Fulya dedi ki...

o-o:o
gecenin ikisinde müzik dinlerken ses öyle bi çıktı ki
annem içerden kızdı bana )):
sföiskdfipsd :D
fulyağaaa die
oysa oysa ben senin tıklar mısınız diye verdiğin linke güvenerek tıklamıştım
elim ayağıma dolandı vallahi billahi.
cjsdşfkl:d :D

Postacı dedi ki...

Ya sadece bu kadar mı? Ses midir yani? Ya da adamı ya da şarkıyı beğenmemeniz mi? Ne biliyim tam işinizin arasında tıkladınız ve elli saat kapanmadı falan değil mi? Yaratıcı tepkiler istiyorum aaa olmuyo böyle! =)

ersn dedi ki...

aq al sana en yaratici tepki 50 saat kapanmadi ben yaraticiliimi kullanip ctrl alt delete yaptim bravo gerizekali bravo bravo alkislar ceren icin

Adsız dedi ki...

amınakoyim.

POSTACI dedi ki...

sakin sakin!