Çarşamba

Bu abla kimdir?


İki sene önce Almanya'dan ailesiyle birlikte yasal olmayan şekillerde buraya gelmiş, Ağva taraflarda bir evde yine ailesiyle birlikte çalışmış, canının çok sıkıldığı ve yapacak bir şeyinin olmadığı bir gün annemden okumak için bir kitap istemiş ve annemin "Yüreğinin götürdüğü yere git" kitabını vermiş olduğu ve olayın hemen ertesi günü bir jokeyle evden kaçan on altı yaşında bir genç kızımızdır. Aynı insan benim, babamın anneme sanki her şey normalmiş de sadece bu sorun olmuş gibi "Neden benim kitabımı başkalarına veriyosun?" diye kızdığı için iki senedir hatırlayıp gülmemi sağlayan insandır. Hay çok yaşa!
Son Dakika: Bulunmuş da o yüzden şeetim.

5 yorum:

kezban paris'te dedi ki...

yazının ilk üç satırı sonrası "kesin ceren'in babasının parmağı vardır bir şekilde" diye düşündüm lan! üstelik bi kaç saniyeyi bulmadı bu cümleyi zihnimden geçirmem.
ilerleme kaydediyorum

POSTACI dedi ki...

Aaa nasıl ki? Yani bu düşüncene neden olan şey bi alt başlıktaki "ukraynadan babam gelmiş" ve sarışın genç kızımız arasında bağlantı kurman olabilir mi? Yoksa babamla aranda bişey mi var? Yoksa çok mu fazla bahsediyorum bu aralar babamdan? Üçü ayrı ayrı birer soru.
Kangracıleyşıns

Adsız dedi ki...

çok güldüm ya :D

Adsız dedi ki...

çok güldüm ya :D

POSTACI dedi ki...

Hatırladıkça ben de gülüyorum =)