Pazartesi

Ceren sent you a message

Şimdi nasıl söylesem? "Canım" ve "tatlım" kelimelerini kullananlarla ilgili. Örnek veriyorum: "Bilmemkim, canım (cümlenin devamı)" ya da "Bilmemkim tatlım, (bık bık bık)" :örnek verdim. Yapmayın bunu. Hiç samimi, sıcak ya da her ne boksa gibi değil de orospusunu pazarlayan ya da iş atan mama gibi geliyorsunuz.
Şimdi düşündüm de bunu genele vuramam. Evet, bu yazı iki kişi baz alınarak yazılmış ve onlara ithaf edilmiştir. O halde şunu da söyleyeyim:
"Ovv ben özgür kızım. Canım sıkılır atlarım bi uçağa parise giderim. Akşam yemeğinde ne yesem? En iyisi bi egeye akalım. Ayol kadınlarla hayatta anlaşamam. Hepsi beni kıskanır, bütün arkadaşlarım erkektir benim ama inanır mısınız, hepsi beni sikme derdinde. Kukumda altın mı var ne heh heh heh. Uyuşturucu kullanmaktan beynim yanmış. Aman allahım ne kuğulum ne alternatifim."
Allahın dangalağı, otuz küsur yaşındasın akıllı ol azıcık.
Evet, kibar oluyoruz.

6 yorum:

sami hazinses dedi ki...

kime laf koyduğunu biliyorum.bana laf koymadığının sevinci var bünyede.şaka lan.

POSTACI dedi ki...

Nerden biliyosun? Bence bilme ihtimalin yok. Ha çok sevinme =)

kezban paris'te dedi ki...

cınım, bana mı diyorsun annem? haklısın şekerim. yaş malum 35. içimde öldürmeye kıyamadığım gülben ergen'im. idol aldım ben onu. ido emrah'ın canını sıkıyor. sevmiyoruz ido'yu. halbuki babamın oğlu mu? ama gemiler... amınakoyim o gemilerin de. ibrahim tatlıses'in ido diye bi oğlu vardı. öldü sanırım neyse ki. töbe tanrıma.

POSTACI dedi ki...

35 olabilirsin ama dangalak asla. Ölmüşmü lan? Laptop güzel bişeymiş. Yattığın yerden falan..

kezban paris'te dedi ki...

töbe tanrıma söz öbeği?
çok bişey, böyle acayip bişey. hay bin kunduz.bunu seviyorum. ve kel kör kirpi. cümleler ve ile başlamaz

POSTACI dedi ki...

Ve bana değişik şeyler anımsatıyorlar. Nedense biri serhat. zeytine benzeyen hani. Kirpiye ise üzülüyorum.