Çarşamba

Model

Az önce Aşkın'la röportaj yapalım dedik, olmadı. Kimdir Aşkın? Güzel bir arkadaşımızdır. "Model" adlı grubun bateristidir de aynı zamanda. Dedim klavye sende, bahset, reklam yap biraz. Pek mütevazı müdürüm. Soruyor Fulya, albüm satışları nasıl? Bilmem ki, iki bin satsa mis gibi diyor. İki bin? Sanki çok be? Bilmem ki, değil mi?
O değil de az önce yüzümde çakmak patladı. Saçlarım hala yerinde.
-Oha geçene bak!
- Gene popo mu gördün?
Urban var. Oturuyoruz şimdi. Yunan tanrıları toplanmış.
Aaa Aytekin, doğum günün kutlu olsun çocuum.
Neyse Model diyorduk. Ahan da bu. Hiç biri o gördükleriniz değil. Ben gördüm, değil. Allahım bu adam o adam olamaz yani. Dur bakim ne konuşuyolar? God of war'dan bahsediyolar. Of çok güzel oğlum. Neyse ben Model'den bahsetmeye devam ediyim. E kendi bahsetmiyor, ben nasıl edeyim? Ne tarz diyorum, ska diyip geçiyoruz diyor. Albümün adı neden perili sirk diyoruz, palyaço musunuz siz heh heh heh diye zevzeklik ediyoruz, ona da kısa ve net cevaplar. Anlatmıyorrr anlatmıyor. Altı şarkılık bir EP işte. Hemi de altı tele. Yetele? I ıh alışamıyorum. Milyon işte. Alın lan. Dinlemeseniz de alın. Para kazansın çocuklar. Daha bira ısmarlıycak bana.
Postacı bu yazıdan sonra hayatta reklamcı olamayacağını anladı ve ortamı terketti.
Zeus karşımda oturuyor, bunlar uyuyor. Olacak iş mi hay allah! O zaman Ege Çubukçu'dan gelsin: Yaz geldi her gece kulübüne hadi yaz geldi bu sene gene cerene. Aligeytır.

2 yorum:

mhtp dedi ki...

postacı reklamcı olmasın zaten, orası başka bi alem..

POSTACI dedi ki...

Öyle bi şarkı vardı. Hatırlamadım ki