Çarşamba

Karma, secret, evren falan.. Oh yes!


"İçinizde!" demişlerdi de, inanmamıştım. Ahuha..

23 yorum:

Aylin Balboa dedi ki...

Bu surat beni bile inandırdı lan. Sakal bıyıktan kahve falı bakabilecek kıvamdayım şu an.

POSTACI dedi ki...

Aaa hakkaten, operacı bir adamla arkasında da fil var di mi? Ne demek acaba?
Dur dur rüyamda gördüm seni. Böyle benim daha önce yine rüyamda gördüğüm bir yerde kalabalıkçanak oturup sohbet ediyoduk. Sonra sen beni lunaparka götürdün. Ama terkedilmiş, çalışmıyor oyuncaklar. Tren var ya hani, onun raylarından yürüyerek yukarı doğru çıktık. Sen treni çalıştırıcakmışsın. Benim yükseklik korkum olduğu aklıma geliyor, ben gelemem, binemem öyle şeylere dyorum. Aşağıya iniyorum. Sonra bizim okulda bir hoca gelip neden indin, yasak diye kızıyor. Böyle elli saat ona açıklamaya çalıştım korktuğumu. Ne kötüsün lan! Bırakılır mı çocuk tek başına tee tepelere?

POSTACI dedi ki...

Ahaha yalnız şimdi tam kadınlar matinesi gibi oldu ne korkunç =)

Aylin Balboa dedi ki...

Kız senin iyice yüreğin kabarmış ayol. Ahuhaua. Bak 3 dakka bekledim. Madem ki bizi bu durumdan kurtaracak yağuşuklu arkadaşlar gelip yorum yazmıyor, devam ediyorum. Rüyanı şöyle yorumladım. Öncelikle demirden korksak trene binmezdik! Sonra mesela yıkar mı sandın bizi bu yalancı ayrılıklar! Bi de yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar! Yalnız o hocayı görmen iyi olmamış. Onunla ilgili götün açıkta kalmış diyebilirim. Nihayetinde realist bi insanım.

POSTACI dedi ki...

O değil de kahvenin birine (içileninden değil, oturulanından) uzuuuun iki hortum çekmişler. Bir tanesinin ucunda sigara var. Ondan çekiyorsun, diğerinden üflüyorsun. Tutarsa çoğaltacaklarmış hortumları. Bir de Bugs Bunny'nin yüksek mahkemeye Everest'e çıkması tam türk espirisiymiş. Ya da espri. Hangisiyse.

sami hazinses dedi ki...

hayırdır lan yoksa kaptan lalilo'ya mı yazıyosun? rüyamda gördüm seni, umarım iyisindir. bunun ekmeğini ben yedim kızım, kimseye de yedirtmem. entel dantel daha iyiydi ayrıca. beyaz dutlar daha güzel.

POSTACI dedi ki...

ahuaha yok konu kahve telvesi, fal, seçmekte karar verilemeyen perdeler olunca, bir de rüya sıkıştırayım araya dedim. kadınlar matinesi hesabı. seni rüyamda gördüm demek ne kurdur ne cilvedir oğlum, çok çaresiz. ekmeğiyle birlikte senin olsun bana dokunuyor zaten. ha oldu da üçüncü gözü açılmış birini etkilemeye çalışırsam, isterim senden.
Bıyık bana daha çok yakıştı diye saldırma göt!

sami hazinses dedi ki...

hahaha, sana bazen çok acıdığımı söylemiştim di mi bebeğim. ama bugünlerin geçeceğini de söylemiştim, geçecek de, üzülme sen. bıyıkları kendine nasıl yakıştırdığın bile bana olan imrenmeni ortaya koyuyor. uslu durursan 23 nisanda koltuğuma oturmana izin veririm.

POSTACI dedi ki...

yok karıştırıyorsun, ben değilim o. hağ gerçi geçen gün aynaya bakarak bir şeyler söylüyordun ama.. yaktın beynini oğlum, dikkat et. ha bir de "imrenme" diyorsan bu olaya, önce sana götümle güler sonra da tek bıyıklı adamın sen olmadığını hatırlatırım. zira değilsin. ayrıca her yerin bıyık olsa kaç yazar. Koltuk için de eyvallah ben almayayım. Tavsiye vererek yardımcı olabilirim ama dilersen.

Aylin Balboa dedi ki...

Ben de tam onu demiştim. Demiştim ki bu Kaptan'lı mahlasa alışamadı kitleler. Bıyık bırakmış Fatih Ürek gibi gösterdi beni demiştim. Ne varsa eskilerde var diyerek özüme dönmüştüm. Böylesine bir hissi kablel vuku görülmedi alemde lanlar.

Bu arada kirli sakal bıraktım, kızlar çıldırıyor buna.

POSTACI dedi ki...

hz. peygamber de hadis i şeriflerinde sakal bırakmayı emretmiş zaten. sen çok mübarek bir insansın, aferin dantel. ah yeniden dantel!
dur bakayım kirli sakallı tanıdığım var mı. varsa haber vereyim de belki onların da vardır söyleyecekleri.

Conrad Bundy dedi ki...

amma konuşulmuş arkadaş yukarda bi yauşuklu erkek gördüm diğerlerini okumadan geçtim sona geldim ki kirli sakal evet bende var ne vadı? ayrıca ceren bu bıyığımsı ve sakalımsıyla sürrealimsi bi ressamımsı olmuşsun habein yok.

POSTACI dedi ki...

oh yes kombo! yukarıda görmüş olduğunuz arkadaşta hem sakal hem de bıyık bulunmaktadır. kol ve bacakları da hiç fena değil ha.

Ahauah memet lan, "bu 'imsi'lerden, imtırak'lardan ileri gidemedim." diye yorum yazmak istedim. uykum gibi gelsene. dal rüzgarı affetse bile, dal kırılmıştır bir kere. içime gir ama sigaranı söndürme.

Conrad Bundy dedi ki...

hep bir imtırak olarak kalıcaksın bebeyim. ayrıca içime gir ama ayakkabılarını çıkar ortalığı yeni temizledim. tuvalete falan girmişsindir o ayakkabılarla.

POSTACI dedi ki...

imtırak güzeldir. cezmi ersöz daha güzeldir.

Aylin Balboa dedi ki...

Bu cicuk yağuşuklu galiba lan. Kim bu? Manitasal mevzuları ne iş? Teyzeler hakkında ne düşünüyor? bunlar hep merak edilen konular. ahauhuaha. Benim başımı bağlayın bir an önce yoksa kontrolden çıkıcam uyarmadı demeyin. Derhal bir Osman istiyorum ve inan Cerenimo buna inan, bu senin de problemin artık.

POSTACI dedi ki...

ahahha en büyük problemim böyle olsun. bu görevi zevkle yerine getiririm. öhöm evet nerde kalmıştık?
Bu çocuğum yağuşukludur ama yeni everdik lan. Tüh bak gelini de sevdim. Aras var, teyze sever? Ama o da salak seviyo işte, bunu da geçtik.
En iyisi siz formu doldurun, ben listeyi sabah masanıza hazır edeceğim.

Aylin Balboa dedi ki...

Ya işte genel hatlarıyla biliyorsun zaten ne istediğimi. Genel hatları mühim.

Onun dışında evi olsun işi olsun adam gibi adam olsun falan. ahuaha. Saçmalama. Evi olsa yeter, amına kodumun şehrinde evsiz kaldım lan.

POSTACI dedi ki...

Adam da önemli bak. Hele adam gibi adam daha mühim.
Ahaha ben hakkaten feysbuktan osman arıyorum ama şu anda hoho =) iki tane buldum ama evleri konusunda bir şey diyemiyciğim. E evi salla, gel bizde oda var birsürü. Olmadı, bu problem senin de problemin demedin mi? Adımı yaparız Osman, bıyıklı hiç fena da olmadım.. ahauah evet ben bulduklarıma geçeyim hemen:

1) http://www.facebook.com/profile.php?id=1584723078&hiq=osman&ref=search

2) http://www.facebook.com/profile.php?id=636165402&hiq=osman&ref=search

İlki favorim. Ama ikincisi de hiç fena değil, sevimli evcimen bişeye benziyo.

Aylin Balboa dedi ki...

Her ne kadar gayretini takdir ediyor olsam da bazen çok kırıcı oluyorsun Cerenimo. Nasıl taş gibi hatun olduğumu bilsen bu yaptığından utanırdın bence. Benim naçiz ve seksi vücudum da elbet birgün toprak olacaktır ama o zaman gelesiye kaslı maslı Osman'lar istiyorum ben anlamıyor musun beni! Nalet olsun böyle dünyaya!

POSTACI dedi ki...

Ya tamam, afedersin. Bu yaptığımı mazur gör. Ne biliyim sen ev olsun yeter diyince.. Ha evet! Bir evi olsun yeter dedin, kas mas demedin ki. Nerden bilsin çocukceğiz. Nihat Doğan senin için söylüyor: a aaaaaa kırıdıığğn kalbimiğğğğ..

Ve bir diğer sorun: yok Dantel! Bildiğin hem güzel hem de dangalak olmayan adam yok. E sen bi de kaslısını arıyorsun! Yani ben 30'a kadar olan sınırda çok göremedim. 30dan sonra çıkıyo mu? Ama umudumuzu yitirmeyelim. Artık bu benim davam oldu. Bulucam Dantel söz veriyorum sana.

Aylin Balboa dedi ki...

Kas demedim ama genel hatları mühim dedim ben orda. Hat dedim!! İllaki açık açık konuşturmasanıza ulan adamı! Sonra adımız çıkacak sapık teyzeye. Ayrıca Aysel Gürel'in de ruhu şad olsun, çok iyi insandı yemnederim.

Sana güveniyorum Cerenimo. Hadi bakim, yüzümü kara çıkarma.

POSTACI dedi ki...

Böyle genel hat falan diyince bir nutkum tutuldu, ordaki tutulmayı bile yanlış anladım, böyle bir ambale oldum, sonra o kelimeyi de yanlış anladım.. öyle işte.
bir an anlayamadım yani. geldim yorumlarla çirkinleştim napıyım. sonra kendimi cezalandırmak için elimde sigara söndürdüm. artık saf ve temiz ruhumla görevimin başına dönebilirim. ne mutlu ceren cangöz. sağol.