Cumartesi

Sevinmemiz çapkıncadır, ağlatır bizi küpeşteler

Bugün Filiz demiş de ordan aklıma geldi. Bir kaç kişi daha stajlarının son gününde vedalaşırken gözleri dolan, ağlayan çalışma arkadaşlarının varlığından bahsediyorlar. Oğlum o ondan değil! Gitmek- terkedilmek- gidiyor olmak- arkada kalmak- kalan olmak- giden olmak ve benzeri siksok durumun yaptığı çağrışımlar ya da bir şeyler hatırlattığı duygusallık anları. Yani alınmayın üzerinize. Sevmiyor o kişi sizi. Mantıken üzülmesini de beklemeyin. Ha şöyle üzülebilir; staj döneminde bütün hamallıkları size yaptırıyordur da o yüzdendir. O gözleri dolan var ya, sizin "ayyy en çok o üzüldü." dediğiniz. O işte içlerinden en çiyan olanı.

Yüzde yüz kadın olduğundan, ya regl dönemine falan denk gelmiştir ya hava kapalıdır, yağmur yağıyordur, mevsimin sponsorluğunda kafasında ayrılık temalı bir klip çekmiş izliyordur ya da işte yine duygusal bir dönemden falan geçiyordur ne olmuşsa artık.
Pamuk Prenses'in yedi cücelere yaptığı orospuluğa çok ağlamışlığım vardır en nihayetinde. Aha da burda hatta. Yoksa sikiyim yedi cüceleri!

2 yorum:

karahindiba dedi ki...

küpeşte en sevdiğim kelimedir. bu gereksiz bilgiyi vermeden geçmiyim dedim. sevgiler.

POSTACI dedi ki...

ben de o şiiri seviyorum ve sanırım şiir seviyor olmaktan utanıyorum. ben de bunu itiraf edeyim. kıps kıps