Pazartesi

Köle İguana

BENİM OLACAKSIN!!!

6 yorum:

dikkatsiz okur dedi ki...

neyle besleniyomuş ki bu köle kardeş?

POSTACI dedi ki...

parmaklarını yerim ya. ama vazgeçtim. rutubet istiyor, yok cam olmasın tel parmaklık olsun istiyor, iki haftada bir elin sürüngenine banyo yaptırayım istiyor, deri değiştirme döneminde gözüme dil atabilir affedeyim istiyor. bir de boyu 2buçuk metre falan oluyormuş. evimde dinazor istemiyorum sanırım. isteyedebilirim gerçi ama üşendim.
ha, meyve sebze bir de iguana yemi yiyormuş artık neyse.

dikkatsiz okur dedi ki...

bunu alacağına evlensen çocuk yapsan daha kolaymış. en azından gerçek kölelerin olurdu :)

POSTACI dedi ki...

ahahhaahaha

karahindiba dedi ki...

kertenkelegillere hayır!

POSTACI dedi ki...

bak şimdi bunlar deri değiştirme mevsiminde asabileşiyorlarmış. yine o mevsimde sık sık ılık suyla banyo yaptırıp, değiştiremediği derileri benim soymam gerekiyormuş.
iğrenç!
böyle değişik kız arkadaşlar gibi. muayyen günleri var ve birbirimize ağda yapıyoruz gibi.
yine de parmakları çok güzel ve sakin, duruyor işte öyle kendi halinde.